Tipy po párty

Je piatok a vy premýšľate o párty? Ešte predtým si prečítajte tento článok. Univerzálnou radou pre každého by bolo nepiť alkohol vôbec, ale to je pre veľa mladých absolútne nepredstaviteľné. Chcú si užívať života a ako sa hovorí, žiadna vtipná príhoda nezačína slovami: Keď sme jedli ten výborný šalát…
Takže: Vyhnite sa mastným jedlám v deň, keď sa chystáte piť alkohol. Naopak, odľahčite ho a doprajte si veľa zelenej zeleniny. Obsahuje dôležité minerály, o ktoré váš organizmus v opitom stave prichádza. Okrem iného obsahuje aj vlákninu, ktorá urýchľuje celý metabolizmus. No keď už pijete, pokojne zajedajte nejakými slanými krekrami či tyčinkami. Doplníte tak zásobu sodíka v tele.party.jpg
Ak už ste rozhodnutí, že chcete piť, treba konzumovať ten správny alkohol. Vhodnejšie sú biele druhy – vodka, gin alebo rum. Na prvýkrát by ste sa nemali púšťať do nápojov ako whisky alebo koňak. A už vôbec by ste ich nemali miešať dokopy.
A čo robiť, keď už tú „opicu“ na druhý deň máte? V prvom rade by sme chceli povedať, že každý organizmus je iný a musíte vyskúšať, čo vám urobí dobre. Dokazuje to už len fakt, že bolo vedecky dokázané, že až 23% populácie sa vôbec necíti zle „deň po“. Naopak existujú ľudia, ktorí si dajú jeden-dva poháriky a na druhý deň nie sú schopní vstať z postele.
Aj keď na ne práve nemáte chuť, doprajte si raňajky. Optimálne je, aby obsahovali veľa sacharidov pretože to je presne to, čo vám vo vašej krvi chýba. Ak budú navyše aj zdravé, doplníte minerály raz-dva bez kupovania rôznych šumivých prípravkov.dievča pri bare.jpg
Doprajte si tiež dostatok spánku a vody. Dobrá hydratácia zmierňuje príznaky opice a je veľmi dôležitá v prípade, že ste to minulý piatok prehnali a po párty (alebo ešte na nej) ste zvracali.
V neposlednej rade je možné kúpiť si vyprošťovák v lekárni alebo obchode. Niekomu zaberá, niekomu nie. Má však svoje riziká keďže buduje zdanie, že pitie alkoholických nápojov je úplne normálne. Výskumy dokazujú, že prispieva k vzniku alkoholizmu. Takže, pite s rozumom a mierou!

Author: