Časté chyby pri chudnutí

Takmer každá žena chce byť krásna a chudá. Ideálne ešte aj vysoká. Kvôli kráse si dáme mejkap, kvôli výške zase opätky. No ničím nedokážeme zamaskovať svoju váhu. Preto sa rozhodneme chudnúť. Aj to však treba vedieť robiť správne. Týmto chybám sa vďaka nám vyvarujete!štíhlost.jpg

  1. Zdravé stravovanie

V tomto sú veľmi nápomocné kalorické tabuľky. Stačí, že vám chýba jedna dôležitá živina a telo si ju začne kompenzovať zvýšenou chuťou do jedla. Vy si pritom myslíte, že sa stravujete zdravo. Mimochodom, ženy by mali za deň skonzumovať 23-25 násobok svojej váhy. U mužov sa tieto čísla pohybujú okolo 26-28 násobku. A mimochodom, vôbec neplatí pravidlo, že po 17:00 už žiadne jedlo. Jesť sa odporúča najneskôr 3 hodiny pred spaním a vyhnúť by ste sa mali mäsovým pokrmom.

  1. Spánok

Je vedecky dokázané, že nekvalitný spánok spomaľuje látkový metabolizmus tela. Tým pádom aj chudnutie. Navyše ak má telo energetický deficit, je oveľa pravdepodobnejšie, že budete mať chuť na sladké pretože sa telo snaží tento deficit vykryť z externých zdrojov.

  1. Voda

Okrem toho, že je voda výborným rozpúšťadlom živín (a zase sme pri bode 1) tak pomáha tiež pri vylučovaní tukov. Je nevyhnutná pre takmer všetky procesy v tele a jej nedostatok vám môže spôsobiť vážne problémy. Dodržujte preto pitný režim a pite aj keď práve nie ste smädní. Pri cvičení je úbytok vody okamžitý a už len pre rast svalov je veľmi potrebné ju dopĺňať v malých dávkach počas celého dňa.váha s metrem.jpg

  1. Stres

Ďalší činiteľ je stres. Myslíme, že ho netreba veľmi predstavovať. Snáď len toľko, že pri strese sa vylučuje do tela hormón kortizol, ktorý ukladá v tele tuk a zbavuje telo telovej hmoty. Robí teda presný opak toho, čo chceme dosiahnuť. Znížením stresu a zvoľnením životného tempa uľavíte nie len svojmu metabolizmu, ale i svojmu srdcovocievnemu systému.

Author: